Afsluitingsfeest werkjaar GEANNULEERD

Praktische gegevens
...
Beste Neoslid
Je houdt van de Neosfeestjes bij Neos Kuringen en ja, je bent niet alleen. Samen met 120 andere leden heb je je ingeschreven op ons afsluitingsfeest 26/06/2036
Het bestuur was volledig klaar om je te ontvangen. De aftelling was begonnen.
En dan, dan verschijnen de weergoden ten tonele. Zij serveren ons op vrijdag 26 juni een temperatuur van, jawel, 39° Celsius. Een waanzinnig hoge temperatuur.
Grote alertheid en bezorgdheid steekt de kop op. Onder die voorwaarden kunnen en willen wij niet vragen om te komen feesten. Overheid, dokters, KMI,… je leest en hoort hun advies via elk mediaplatform: “niet doen, dat is te gevaarlijk”.
Als bestuur hebben wij beslist het afsluitingsfeest in de Gildezaal af te gelasten.
Jouw gezondheid gaat vóór.
Je inschrijvingsgeld wordt terugbetaald op je rekening .
Ik reken op jullie begrip en goedkeuring. Gezondheid is een hoog goed en dat willen wij als Neos ook zo houden.
Met vriendelijke groet
Hilda Vanalken
namens het bestuur
Neos Kuringen
