Bestuur

Neos is het netwerk van ondernemende senioren. En dus, staan vrijwilligers-bestuursleden aan het roer van Neos Merchtem. Zij leiden de werking daarvan in goede banen, stellen het jaarprogramma op, staan in voor de organisatie van lokale activiteiten, en krijgen ook de kans om op provinciaal of koepelniveau verantwoordelijkheden op te nemen. Ontmoet ons team hier!

Chris VAN OBBERGHEN

Voorzitter

Onze voorzitter is een bezige bij en stuurt onze ploeg aan tot een geolied geheel. Zij zit onze maandelijkse vergaderingen voor en stelt de agenda op. Nadien geeft zij ook haar fiat voor de verslagen ervan. Zij ziet toe op onze uniforme werking op verschillende vlakken zoals ledeninfo, uitnodigingen voor activiteiten,... Ze verzorgt te samen met Jan de meerdaagse reizen in het buitenland. Voor de evenementen van NEOSvzw en NEOS VlBr is zij de coördinator. Zij is het aanspreekpunt voor de leden die vragen hebben omtrent de werking van onze club.

0475 79 63 63

Nicole ANDRIESSENS

Ondervoorzitter

Naast haar taak als ondervoorzitter verzorgt Nicole ook de ledenadministratie, in nauwe samenwerking met de webbeheerder en de penningmeester. Op deze wijze worden de in- en uitstroom van ons ledenbestand goed gemonitord. Nicole is ook de GDPR-verantwoordelijke voor onze lokale club.

0475 32 53 30

Ingrid FORMENT

Secretaris

Ingrid verwerkt ook de inschrijvingen voor activiteiten, in samenwerking met onze penningmeester.

0477 70 70 06

Marcel HERMANS

Penningmeester - Wandelingen

Naast het beheer van onze portemonnee, verzorgt Marcel ook de wandelingen in samenwerking met Rita. Hij staat in voor het beheer van de parochielokalen. Neos Merchtem beschikt over 2 multifunctionele zalen - 't Vijverdal en Kerkeboomgaard - waardoor onze binnenactiviteiten zeer vlot kunnen plaatsvinden. Daarnaast kunnen we ook gebruik maken van het lokaal "De Werkman" dat ons toelaat van vlot te vergaderen. Hij verzorgt tenslotte de public relations in samenwerking met Stefaan.

0477 75 43 02

Marc CLOET

Webbeheerder

Het basistakenpakket van Marc omvat 2 grote blokken : - het webbeheer : alle noodzakelijke input in DINA voor een gebruiksvriendelijke en performante website - het communicatiebeheer : verzending van de groepsmailings voor activiteiten. Daarnaast is hij de coördinator voor het samenstellen en de lay-out van het Jaarprogramma. Te samen met Jan zorgt hij ook voor de organisatie van de daguitstappen.

0478 52 26 68

Rita VANHESTE

Bestuurslid

Rita zorgt voor de verslagen van onze maandelijkse bestuursvergaderingen. Daarnaast verzorgt ze met Marcel ook de periodieke wandelingen.

0472 95 45 89

Jan VAN DE VOORDE

Bestuurslid

Jan verzorgt te samen met onze voorzitter de meerdaagse reizen in het buitenland. In samenwerking met Marc zorgt hij ook voor de daguitstappen in de loop van een werkjaar. Daarnaast coördineert hij de juridische en verzekeringstechnische elementen die met het beheer van een club gepaard gaan.

0477 41 69 21

Marie-Louise VANDERSTRAETEN

Bestuurslid

Marie-Louise verzorgt ook de communicatie met onze leden die niet bereikt kunnen worden via informaticatechnische middelen. Bij de activiteiten verzorgt ze de catering te samen met andere collega-bestuursleden. Zij is afgevaardigde bij de Seniorenraad Merchtem

0479 21 26 10

Stefaan TROCH

Bestuurslid

Stefaan verzorgt met Marcel de public relations van onze club. Daarnaast is hij ook een bezige bij als het op activiteiten aankomt : hij is de alom gekende aankondiger van al onze sprekers !

052 3711 15