Campagne 2018-2020 liep als een trein, gaat crescendo in het najaar van 2020, loopt nog verder door, en volgt een nieuw spoor: Neos Buddy’s 2020-09-10 Wat een schitterende campagne! We wisten al langer dat generositeit in het Neos-dna zit maar de afgelopen twee jaar zijn we ermee naar buiten getreden. Enkele resultaten - Via het organiseren van voordrachten, uitstappen en solidaire acties toonde al 160 of bijna 75% van onze 220 lokale afdelingen hun warme hart. - We zetten ons in voor mensen met een beperking, mensen in armoede en mensen die op zoek zijn naar een betere wereld. Met Circulair@Neos leggen we ook een extra focus op duurzaamheid. - We registreerden maar liefst 500 warmhartige clubactiviteiten en initiatieven van de provinciale verbonden. - Dat bedrag reiken we uit aan 12 geselecteerde goede doelen. Welke dat zijn? Dat bepaalt iedere club mee via een stemronde. Martin De Loose (directeur Neos): “Ik ben enorm trots op de enthousiaste vanzelfsprekendheid waarmee onze Neos-clubs maatschappelijk engagement aangaan. Prachtig ook dat we met deze campagne de BSAE award wonnen omdat we inzetten op samenwerken, nieuwe verbindingen maken, en acties ondernemen rond niet evidente maatschappelijke uitdagingen. Wegens succes verlengd... |