Ledenfeest 2026
We houden de traditie in ere door het zeer gezellig te houden met lekker eten en aan onze nieuwsgierigheid te voldoen door het overzicht van het programma voor het volgend werkjaar voor te stellen. En natuurlijk alle vragen te beantwoorden.
Op het menu: we laten jullie nog even in spanning
Voorgerecht:
Hoofdschotel:
Dessert:
Praktisch:
• Afspraak om 12u30 in de parochiezaal. De deuren gaan open om 12u15.
• Aperitief en water worden aangeboden door Neos Meise. Voor de andere dranken aan tafel worden drankbonnetjes verkocht.
• Prijs: € 50 voor de leden en € 60 voor niet-leden.
• Inschrijven door betaling uiterlijk tegen 8 augustus.
• Rekeningnummer: BE80 7360 6486 5277
• Vermeld duidelijk je naam (ook die van partner en/of vergezellende persoon) en de datum en de activiteit: Ledenfeest 2026
Neos Meise
Contactgegevens
Ook Interessant

Openluchtspektakel Festivaria: Jekyll & Hyde
Hét openluchtspektakel aan het water, het Donkmeer in Berlare, brengt deze zomer een meeslepende musical over de tweestrijd tussen goed en kwaad, liefde en haat: Jekyll & Hyde. Exclusieve Neos-voorstelling op donderdag 27 augustus 2026. Inschrijven zou alvast geen tweestrijd mogen zijn: mooie Neos-korting, topcast (sht, nog even geheim), tijdloze muziek door live orkest, én spektakel gegarandeerd!

Wandeling Cultuurvuur in de Plantentuin
Omwille van een nieuwe hittegolf verplaatst naar 28 juli. Op verschillende locaties in Plantentuin Meise, binnen én buiten, worden voor een periode van 4 maanden allerlei kunstdisciplines tentoongesteld. Hiervoor werden kunstenaars of kunstenaarscollectieven 50+ uitgedaagd om een kunstwerk te maken binnen het thema ‘De chemie van Licht’. Wij wandelen langs deze kunstenaarsroute binnenin de Plantentuin.

De beeldentuin van Tom Frantzen
"Er is een onverklaarbare drang in mij, die al mijn waarnemingen wil transposeren in ruimtelijke vormen. Voeg daaraan toe dat ik de komische en absurde kant van het leven zeer inspirerend vind." dixit Tom Frantzen. Een geleid bezoek aan de beeldentuin van Tom Frantzen in Duisburg (Tervuren). De naam "Tom Frantzen" is misschien niet zo bekend. Maar wie onder ons kent zijn werken niet in Brussel en aan de rotonde op de Tervurenlaan? Naast nog vele andere straatsculpturen begon Tom Frantzen in 1997 aan de verwezenlijking van zijn eigen beeldentuin, waar natuur en kunst versmelten in perfecte harmonie. In de woorden van de kunstenaar: "Mijn belevenistuin is meer dan een combinatie van kunst en natuur. Je wordt er met een flinke vleug satire zachtjes gedwongen om te reflecteren over het leven en het mens"dom". Een geleid bezoek aan de Beeldentuin van Tom Frantzen in Duisburg, op ongeveer 25 km van Meise. Wij krijgen in zijn beeldentuin een rondleiding met daarna koffie en taart.